Maybe.
FOLLOW | DASHBOARD

LA HAULA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAH
"Tidak ada daya dan kekuatan kecuali dengan pertolongan ALLAH"
♥ ♥ ♥
♥ The Owner ♥




بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Hello. Assalamualaikum. I'm a Muslim girl and proud of it. My name is Ayusha Hanis Binti Fahkrurrazi. Sweet 17❥

FOLLOW ME!
    
♥ Talk With Me ♥

Diary About

♥Advice ﷲِ♥

Forget the past that made you cry and focus on the present that completes your smile because Allah always know the best for you. =)

♥L O V E♥

"Kita rasa kita dah cukup yakin dengan pilihan kita. Dengan cinta dalam hati kita. Namun bukan kita penentu segala. Tapi Dia. Allah."

Kedah.
Monday, February 10, 2014 | 9:44 PM | 0 comments
Hello, assalamualaikum. Lama jugak aku tak update blog. Tak lah lama sangat. Maklumlah, sementara tunggu result spm keluar, aku merantau dulu. Kerja? Parents tak kasi. Jadi, aku ambil keputusan nak stay rumah cousin dekat Kedah sungai petani. Okay, selama aku duduk sana, aku kenal ramai jugak laa kawan. Perempuan? NO. Haha sana susah aku nak nampak perempuan. Lelaki pun semua masa mula mula aku pikir tak baik orangnya. Tapi bila dah kawan, memang best la kawan dengan depa. Have fun jah selalu. Bila susah, depa tolong haa. Adik angkat bagai pun ada -.- Dalam masa sama aku rapat dengan seorang lelaki. Hanya kawan rapat, bila ada apa apa ja, mesti ada dia. Sampaikan orang ingat kami couple.

Bersambung...........