Maybe.
FOLLOW | DASHBOARD

LA HAULA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAH
"Tidak ada daya dan kekuatan kecuali dengan pertolongan ALLAH"
♥ ♥ ♥
♥ The Owner ♥




بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Hello. Assalamualaikum. I'm a Muslim girl and proud of it. My name is Ayusha Hanis Binti Fahkrurrazi. Sweet 17❥

FOLLOW ME!
    
♥ Talk With Me ♥

Diary About

♥Advice ﷲِ♥

Forget the past that made you cry and focus on the present that completes your smile because Allah always know the best for you. =)

♥L O V E♥

"Kita rasa kita dah cukup yakin dengan pilihan kita. Dengan cinta dalam hati kita. Namun bukan kita penentu segala. Tapi Dia. Allah."

Sing is sing LOL
Friday, June 28, 2013 | 2:47 AM | 0 comments
Hi. *Lap habuk* Fuh, berhabuk benor blog eden. Itulah, mama punya pasal laa sampai aku tak dapat nak on blog nieeee. Eh? Haha segan bhai ada membe sebelah. I'm act ada dekat cc dengan membe. Motif? sebab nak buat exam online BI yg usm buat tuuu :( Haha. Soalan 60, betul 36 jah :3 Relakssssss. lulus jugak haa :p Hahaha. Waduhh, eden nak type susah lah baby :( Lorat penang aku kata 'terketaq tangan aku tadi wehh. 

Hahahaha single weh single :( So? Alaa bebas kot. Tak payah aku nak text, then kalau lambat reply sikit payah pulak. kennnnnnnnnnn? Uhuks uhukssss.  MAZIA TETAP DIHATI :p Eh ? Haha bukan cinta hati> Tapi cinta teman mesra. Hehe. 

Ewahhhh, tengah update ni tetiba dapat tetx dari dia. Katanya, rinduuuuu. katanya lagi, ILAPCHIU hahaha terguling aku. Eh tak boleh guling sbb tak dak katil kat sini :( Haha joke. Just kawan jah. jangan lah pikir lebih sangat pulak yeww. Kalau kawan ken best, kalau ada jodoh tu lain punya cerita. Now, kita fokus dulu dekat SPM lagi berapa ratus hari jah nak mai. Wish me luck :">

Dear mum, please berhenti 'beletiaq' haha. Anak dara mu akan balik rumah dengan segera. Lagi berapa minit jah nak habis pc nie. Heee. Mama fikir kemana lah aku pergi ken. Mama, ayusha nie anak yang baik. Tak kan lah nak tipu mama. perkara yg pernah ku lakukan, tak akan ku ulangi semula cehhh haha. Iloveyou mom. Abah? Ish tak lupa aih dekat abah muncit chaca ni :* 

Crush? So far so away ~ Haha. Tetiba jah *buat muka comel* Ayusha tak dak crush lelelee. Kalau nak tahu sangat crush aku, semua abg-2 handsome tu lah crush aku :p HAHAHA. Semenjak aku dah terlalu sgt sayang best friends aku. Terlupa habis nak suka bagai. Ops, MAZIA di hati ;p Hahahaha. *gerdiks

Stalk? Yess, selalu stalk. Haha. Who? Idk. Haha. My EX so so so so so omey omey sihat gitu :p Sayang sayang gitu uhuks. Getback? Useless :p Haha. Aku tak mau bercinta :( Bukan kekal :( Nak kawen :* Eiiiiiiiiiiiiiiii gatai hg noh yuchaa xD Eiii eiiii sweetnya tengok org couple. Sweet lagi aku dgn kengkawan kalau bersama. Ketawa bersama, menangis bersama, ku bersumpah harap kita mati pun bersama :'* Hihi.

Dah, tangan beku, darah beku, nak panaskan pun tak boleh kalau dok lama-lama dalam cc nie :( Walaupun aku single, fon aku tetap busy. Betry sentiasa berjalan. Tak perlu takut, I blackberry user tersangatlah mcm cb :p Haha. Like seriously, memang bosan pakai bb. Tapi bagus jugak, sebab bb aku dapat kenal dia punya hati. Nak cakap tentang dia? Aku tak kisah nak cakap apa. Kalau elok mana pun kalau tak memberi kesenangan dekat hati, sia-sia saja. Okay stop, memang tak tahan menaip dah. Rasa darah makin tak dak, macammana laa org luar negara yg hidup dgn salji. Sedangkan aku baru dua lapis dah sejuk. Haha. Ok take care uolls. Kalau rindu ayusha, add me on wechat: AyushaHanis. Cehh promote :p Haha. 

Disebabkan sejuk, banyak yg salah type. Jangan lah perli :( Bukan tak pandai mengeja. Caplock tak suka i gitu :( Uhuks. Iloveyou.