Maybe.
FOLLOW | DASHBOARD

LA HAULA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAH
"Tidak ada daya dan kekuatan kecuali dengan pertolongan ALLAH"
♥ ♥ ♥
♥ The Owner ♥




بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Hello. Assalamualaikum. I'm a Muslim girl and proud of it. My name is Ayusha Hanis Binti Fahkrurrazi. Sweet 17❥

FOLLOW ME!
    
♥ Talk With Me ♥

Diary About

♥Advice ﷲِ♥

Forget the past that made you cry and focus on the present that completes your smile because Allah always know the best for you. =)

♥L O V E♥

"Kita rasa kita dah cukup yakin dengan pilihan kita. Dengan cinta dalam hati kita. Namun bukan kita penentu segala. Tapi Dia. Allah."

Have a nice day
Tuesday, February 26, 2013 | 11:19 PM | 0 comments


Hai :) Harini ayusha free jugaklah. Btw dah hari kedua exam penggal satu. Exam math dengan english tadi. English? Omg omg. Muahaha. Bukan nak katalah. Cakap jah exam tadi senang. Tapi A pun tak pernah nak score -.- Math? Ayusha mmg suka math. Tapi tak berapa cekap. Tadi buat pun entah lah, ramai yg sama jawapan aku. Yelah ramai copy je and paste. Bagus ken depa? Haha. Oh i'm actually nak cerita tentang seorang gadis ni. Hm hmm comel tu memang comel. Semua manusia memang comel. Cuma ada kekurangan dia ken? Haa ayusha pun comel lah. Bukan nak ka lah. Tahu lah. Eh lah? :p Okay stop. Haa satu gadis comel nie.... menjeling-menjeling ku bertentang mata ewah-ewah :p Haa dia menjeling kat kami haaa. Yang kengnya ayusha senyum oh menawan oh manisnya. Haha -.- Apa motif dia jeling? Nie cek nak marah nieee! Aku pergi terus dekat dia tanya kenapa. Okay bagus tak ayusha? Haha. Nak tahu dia cakap apa? "Saja je kenapa?" Eh aku tanya kenapa, dia tanya balik pulak. Okay nevermine. Aku cakap "Sorry lah kalau ada salah :/" Baik tak ayusha nie? Baik ken ? Uhuks. Bukan apa, rasa macam bersalah tapi entah lah aku salah apa. Tetiba..... Dia gelak and gelak -.- Nak tahu kenapa? Dia kata " Sebenarnya kami tak jeling pun act, eh hampa nie comel lah :D" Dia cakap camtu haaa cmtu wehhh HAHAHAHAHA Lawak? Lawak gila. And then dia mintak maaf. Patu belah je macamtu. Sebelom tu aku terima kasih lah sebab dia kata aku comel :p , kecik and tak percaya aku form 5. Takpa aku redha je :3 


Nak balik sekolah tu, macam biasa. Tunggu bas. Okay masa tunggu bas nie paling keng bila bas terlepas. Yeyyyyyy -.- Masa dalam bas ken kenn..... *o* Ada lah seorang bangla atau dikenali sebagai orang asing yang tak sedar diri yang tak tahu apa itu deodorant yang miang yang gila sex yang agak kebabian tu memang mintak kaki aku betul. Ada kah patut dia dok goyangkan badan dia, kira macam dia nak kata bas yang buat dia bergoyang lah. Maksalahnya ada ruang lagi belakang tu. Apesal nak berdiri belakang kawan aku nie jugak? Kenapa dia punya kemaluan tu seperti menyulah ke tempat yang sulit. Okay agak melepas mulut aku ni. Geram tahu geram? Lastly, aku tarik kwn aku then pergi mengadu dekat abg bas rapid tu. Terus dia kena halau turun dari bas rapid tu. HAHAHAHAHA. Senang ken? Baik tak aku? Muahahaha *evil laugh* Lepastu perempuan tu menangis. And aku yang fobia. Pfttt -.- Alahh, aku nie tak takot sgt. Aku ada ilmu karate silat ngangkong semua tau :P percaya? Goblok mu xD Haha. Dah sampai rumah tu, terus aku story-story dekat mama. Kami dua nie kaki gossip jugak. Bila dah story tu, mama pulak risau dekat aku. Then kena marah sbb tanak ambik lesen moto. Alah bukan tanak. Tapi malaslah. Baik ambik kereta terus ken? Aku cakap lah yang aku nie kuat. Tak berani punya sapa nak kacau aku kasi pecah je :p Haha.

Dahtu kerja aku on twitter jelah ken. Sebelum nak bukan interactions, perlu stalk seseorang tu dahulu. Sebab? Rutin harian maybe :3 Lapar semua boleh lupa ohh kalau bukak je internet bagai. Makanan ? Alaaa banyak yang aku mengidam sebernarnya. Mengidam? Eh bukan org lepas mengandung tu -.- Alaa aku rasa macam nak mkn semua yg aku nak makan kalau boleh. Biarlah pecah perut sekali pun. Tamak? Eh tak. Ayusha sharing. Sharing is caring :p Ayusha nak makan.......


Nak makan aiskwim tinggi-tinggi nie :'( Nak weh nak.... Kalau aku dapat... Fuhh enak tak terkata. Muahaha. Kalau tak habis? Ingat nak kasi org sebelah kot? Alaahh boleh simpan dlm peti ais. Nampak tak kedekut aku terserlah tu? Do i care? :p Kalau atas aiskwim tu ada coklat chips tu lagi sedap. And then ada coklat cadbury cucuk-cucuk dekat tepi. Sedap ken? Nyummmm. Tapi hmm tapi hmmm mintak-mintak dapat :p Hihi. Jangan kata aiskwim tinggi ni yang aku mengidam. Banyak weh banyak. Kalau boleh aku nak ja tunjuk semua kat hampa. Yelah, mana tau tetiba pos laju datang sbb nak hantar mknn nie semua ;p Haa lagi satu, ayusha kenn nak..........


Nak yang ni. Btw, mengidam jugak walaupun selalu makan ;p Haha. Yelah, dah ketagih. Ayusha suka yang black forest punya. Kalau beli yang perisa nie, jenoh nak cari jelly tu. Kalau share dgn sapa, jenoh nak berebut jelly tu. Muahaha. Ayusha ken kedekut? Mana boleh. Kau dapat aku rampas! BHAHAHA. Eh ? :p Kalau makan coklat nie, memang hilang tention oh. Teringat time aku masuk hospital, ex bagi cadbury nie macam perli jah. Yelah, ken baru lepas oprate, mana boleh makan sbb kena puasa. Nak tahu dia buat apa? Dia mkn coklat sampai habis dan asingkan jelly dlm satu bekas. Nak simpan untuk aku makan keesokan hari ;p Lawak dak weh? Lawak kot. Haha. Cadbury nie mmg banyak kenangan jugak. Macam-2 jenih aku dapat dari ex-ex aku. Dari kawan? Okay arnie ada nak bagi cadbury yg besaq :O Percaya? Memang dia nak bg. Tapi duit aku ;p Haha. Haritu sekolah dia ada jual cadbury besar 5 ringgit jah. kalau kedai lain 6 ringgit or 7 . Nie 5 ringgit jah weh. Gila tanak. Mesti lah nak! Aku kasi lee duit dekat arnie. Haha. Wahh bestnya dapat.... Jeles tak? Kesian xD Alahai. Penat menaip. Esok exam katering dengan sejarah. Memang elok lah ken masih tak study lagi. Haha. Harap boleh jawab :') Doakan ayusha ye? Amin.Sudah penat menaip. Ingin ku mengundur diri. Cewah. Hehe bye iloveyou. takecare.


Dalam pada I gembira, sometime I feel so sad juga. Because you dah berpunya. But I always want you to be mine forever.

Hear this song please. Jelas Sakit