Maybe.
FOLLOW | DASHBOARD

LA HAULA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAH
"Tidak ada daya dan kekuatan kecuali dengan pertolongan ALLAH"
♥ ♥ ♥
♥ The Owner ♥




بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Hello. Assalamualaikum. I'm a Muslim girl and proud of it. My name is Ayusha Hanis Binti Fahkrurrazi. Sweet 17❥

FOLLOW ME!
    
♥ Talk With Me ♥

Diary About

♥Advice ﷲِ♥

Forget the past that made you cry and focus on the present that completes your smile because Allah always know the best for you. =)

♥L O V E♥

"Kita rasa kita dah cukup yakin dengan pilihan kita. Dengan cinta dalam hati kita. Namun bukan kita penentu segala. Tapi Dia. Allah."

Ejat yang post ni k :)
Tuesday, October 23, 2012 | 6:37 AM | 0 comments

 Mula aku egt nak jaaa curi pass blog dia ni , nak buat suprise :P tapi kesian pulak kat diaaa , aku punn mintak ah dengan cara elok ;D hahaha , k biarkann . Satgi pukul 12 kami dah nakk cukup 3 months :') cepat kan ? yeahh , selama ni aku hargai diaa sangat-2 tak pernah pun aku nak bosan degan perangai diaa yg manjaa tuu :* hahaha , cnfrm dia tgah kembang baca pos ni :3 bukan buleh budak tuu , suka syiokkk sendiri biasalahhhh , kanak-2 :P hahahaha , aku yg betulnyaa tak reti nak post-2 benda ni muaaa , so aku post simple-2 jaaa ;'D sorry tauu ayushaaaaa . :') 

Biy nak mintakk maaf sebab selama ni biy banyak buat salah , dengan bby :) yeahh , alang-2 aku dah post ni , aku nak jugakk ceritaa pasaii pendek tu :P hahaha , yg betulnya , tinggi diaa 150 ja k , tapi dia suka buat syiokk , dok kata tinggi laa apa laaa , padahal ketot jaaa punnnn -.- pulakk badan diaa yg keding mcm lidi tak cukup kawan ;p hahahaha , kesiann tgok diaa . tiap hari makan banyak nak bagi gemokk tapi tak gemok-2 punn , haih takpaaa sayanggg , biy doakan bby makin pendekk and gemokk nahh :* btw , dia tu kuat perasan k -.- suka persan dirinya itu comell and tinggi :P padahal muka mcm mariooo lagi buat comell puii ;p k , marioo tu crush diaaa , k saya jeles :\ hehe , 25 ni Hari jadi diaaaa , :') egt nak beli CADBUARY kat diaaa , dia kan suka makann benda centuu -.- mula egt nak belnjaaa AIS KRIM YANG MAHAL tuuu tapi kalau pikiaq balikk diaa tak boleh makan AIS lupaaaa ,  kesiann kat diaa kan kan kan ? hahaha , tu laa padan mukaa pendek tu :P . 

Nak tau tak ? diaaa tuu kann kann kannnnn , kuat merajukkkk =_____= tapii ejat senang jaa nak pujuk diaa , hampa ada ? takda kan ? hahahhaa , so jangan lah jeles k ? :* hahaha , now diaa tgah tgok tv , aku tak gtau diaaa punn yg aku nak curi update blog diaaaa , hahaha perlukah aku bagitau kat budak tu ? tak kot -.- dia bukanya kesah punn , hahaha satgi aku nak suruh diaa bacaaaaa apa yg aku updateee :* hmm , takat sini ja kot tktau nak boh apa dah kat pendek tu , stg diaa melenting :P hahahhaa biasalahhh budak-2 kena faham :P hahahaha , okayyy takat sini sajaaa :) hm , bye assallammuallaikum .
                                                                       

TO: AYUSHA HANIS ♥
FROM: EJAT YAT :*