Maybe.
FOLLOW | DASHBOARD

LA HAULA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAH
"Tidak ada daya dan kekuatan kecuali dengan pertolongan ALLAH"
♥ ♥ ♥
♥ The Owner ♥




بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Hello. Assalamualaikum. I'm a Muslim girl and proud of it. My name is Ayusha Hanis Binti Fahkrurrazi. Sweet 17❥

FOLLOW ME!
    
♥ Talk With Me ♥

Diary About

♥Advice ﷲِ♥

Forget the past that made you cry and focus on the present that completes your smile because Allah always know the best for you. =)

♥L O V E♥

"Kita rasa kita dah cukup yakin dengan pilihan kita. Dengan cinta dalam hati kita. Namun bukan kita penentu segala. Tapi Dia. Allah."

Teman Tapi Mesraa ♥
Saturday, May 19, 2012 | 8:08 PM | 0 comments
Teman ialah sgalanya-2 n selama-lamanya . Aku nak kawan jhaa . Mesra pun takphaa aihh xD . Bukan apa , Bagi aku kawan neyh akan kekal lamaa . Daripada couple , Break , Jadi musuh . Meluat aku . Baik kwn ken ken ken .




K kali neyh . Shasya Sumpah tanak couple segala bagai muaa . Sayang tue mmg ada . Tapiiiiiiiiii . Hm . Tadak jodoh woi . Takdhe niat punn nak bagi dia sakid hati . Tapy takphaa . Still kawan :) Best kawan . Mesra pun takpha . Hehe . Janji tamaw couple-2 k . Now , Ada dua orang . Skarang aku buntu sgt . Tatao nak buad apa . Kputusan aku , Tamaw , Tamaw n Tamaw . Kesian mmg ada . Sumpah takda niat nak bagi Fais tue sakid hati . Tapi , Tak boley buad apa lhaa ken . Still sygs aihh :) Couple gn dia tak smpai 2 minggu woi . Bukan nak permain prasaan dia . Aku cuma tamaw couple muaa . Aku sygs tue mmg lhaa . But tak salah ken kwn ? :) Aku anggap dia mcm abg aku sndiri . Dia neyh baik sgt-2 . Baik , Caringg , Manja , Auuww . Semua ada . Tue yg sat jhaa sygs uhh . Aku tatao aku buad kputusan betul atau tak . Tapi serius , Dia tak penah buad aku sakid hati bagai mua . 1st time dapat mamat cmneyh woi . Tapi entah lhaa . Aku tetap nak anggap dia mcm abg aku . Btw , Kita still kawan . Aku jumpa dia time Hangg tue . Dia manja woi . Perh . Hehe . Sygs hg kawan :*

Teman tapi mesra ? Okay . Masa aku hangg 19 May tue enn-2 . Kami jalan duaaa . Aauuww :* Alhaaa . Kwan jhaa punn . Bukan dua . Tapi ada ramai lagi lhaaa . Tapi best kawan gn dia . Dapat lepas rindu jugak . Dlm sengap-2 neyh . Hhee . Alhaa . Takkan tak kenal mamat prasan Hadnsome tue ;P Nazri . Kenai dak ?  Hot woi . Haha . Aku ank kwan jhaa gn diaa . Tanak lebih-2 . Dgn cara neyh . Mgkin kami kawan smpai tua . Hehe . Bila masa nak buang puas-2 prasaan pemalu tue . Tapi nak snap punn malu . Neyhn punn tamaw tgok . Err -..-

MUAHAMMAD NAZRI
K tanak cakap banyak dhaa . Aku cuma nak cakap . Aku sayang duadua neyh . Tadak lebih , tadak kurang . Hanya sebagai kawan k . :)

ILOVEYOUKAWAN .