Maybe.
FOLLOW | DASHBOARD

LA HAULA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAH
"Tidak ada daya dan kekuatan kecuali dengan pertolongan ALLAH"
♥ ♥ ♥
♥ The Owner ♥




بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Hello. Assalamualaikum. I'm a Muslim girl and proud of it. My name is Ayusha Hanis Binti Fahkrurrazi. Sweet 17❥

FOLLOW ME!
    
♥ Talk With Me ♥

Diary About

♥Advice ﷲِ♥

Forget the past that made you cry and focus on the present that completes your smile because Allah always know the best for you. =)

♥L O V E♥

"Kita rasa kita dah cukup yakin dengan pilihan kita. Dengan cinta dalam hati kita. Namun bukan kita penentu segala. Tapi Dia. Allah."

Semakin jauh aku rindu
Thursday, May 24, 2012 | 11:40 PM | 0 comments

Lalaaa ~ Sebenarnya aku tatao nak update apa harini . Aku dha tamaw fikir pasai cinta cintan ni muaa
-,- Aku tak minat dhaa . Lelaki ? Ouhh tak wujud kodd . Hehe . Kk , stop semua pasai ni . Aku cuba lopakan n cuba halang semua . Yeaa . Semakin jauh , semakin rindu ? Waahhh . Rindu semuanyaa ;P Chek tatao nak cakap apa . Nak luah prasaan ? Ouhh tidak . Saya pendam k (: Tiada sapa tahu , Tiada sapa terasa , Tiada sapa sakid hati . Aku jenis prempuan yg suka berharap . K skarang aku tak dhaa . Kini ayusha hanis yg NEW ^^ Yg teringin nak game lelaki tapi takod >< Hoho . :'D

Awak , saya bukan milik awak selamanya punn (": Sebab saya awak hak milik Allah <3



Kami telah berjanji sehidup semati!

Apa ada pada janji cinta? Berapa banyak sudah janji cinta yang musnah? Lelaki, jangan diharap pada janji lelaki. Mereka hanya menunggu peluang keemasan sahaja. habis madu sepah dibuang. Pepatah itu diungkap menjadi pepatah kerana ia sering berulang sehingga menjadi pepatah.


Si dia ini lain dari yang lain. Dia lelaki yang penyayang dan bertanggungjawab.

tahukah hati budi lelaki? Sejahat mana lelaki, apabila ingin mengambil seorang mana wanita sebagai isteri dan ibu kepada anak-anaknya, dia akan memilih wanita yang baik. Tetapi untuk berseronok dan berfoya-foya, lelaki biasanya akan memilih perempuan murahan kerana ia suatu pelaburan murahan kerana ia suatu pelaburan yang menguntungkan. Itulah rahsia lelaki.






Kawan n kawan n kwan . Jyeeaahhx . Nak kawan , nak kawan , nak kawan . Gylaa ken saya ? Mmg punn -,- Bukan apa . Dha tadak urg sygs . Huaaaaaaaaaaaaaaaa :"( K buad terok . Haha . Kami ada phaaaaaaaaaaa . Mama kami sygs kami . Abah kami pun sygs kami . Hampa adha ? :P Please jelly k ? Muahehe :'D Ouh awak . Saya tgah tunggu awak tauuuuuu xD Haha . :'( Kbai .






Andaikan CINTA tidak di awali huruf "C" pasti takkan ada kata CEMBURU .


Kerana dalam CINTA ada huruf "I", itulah yang membuat cinta jadi INDAH .


Disebabkan ade Huruf "N" dalam CINTA lah, buat orang NANGIS .


Hal tersulit adalah melewati huruf "T" dalam kata CINTA merupakan "TENTANGAN" untuk mendapatkan pasangan .


"A" adalah kata terakhir dari segalanya dalam CINTA , iaitu ALLAH . (By M F)