Maybe.
FOLLOW | DASHBOARD

LA HAULA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAH
"Tidak ada daya dan kekuatan kecuali dengan pertolongan ALLAH"
♥ ♥ ♥
♥ The Owner ♥




بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Hello. Assalamualaikum. I'm a Muslim girl and proud of it. My name is Ayusha Hanis Binti Fahkrurrazi. Sweet 17❥

FOLLOW ME!
    
♥ Talk With Me ♥

Diary About

♥Advice ﷲِ♥

Forget the past that made you cry and focus on the present that completes your smile because Allah always know the best for you. =)

♥L O V E♥

"Kita rasa kita dah cukup yakin dengan pilihan kita. Dengan cinta dalam hati kita. Namun bukan kita penentu segala. Tapi Dia. Allah."

Patutkah ? -,-
Saturday, April 21, 2012 | 6:29 PM | 0 comments


Hai . Kali neyh . Aku nak bagitau sikit . Nak tanya lhaa . Betoy khaa apa yg dy buad kat aku ? Aku salah khaa ? Dy salah ? Haihh . Tapi aku geram ahh . Dy buad boley . Why aku tak boley ? Dy kong-II aku sbb dy sygs aku . Cmtoo cara dy ? Ya'allah . nmpak sgt dy tak prcaya aku . Aku Unl Facebook punn dy nak jeles sbb aku chat gn laki laen Hanya sebagai kawan . Lagy pun , aku tak kenai , kenai chat sjhaa , chat punn ckp tntang gatay-2 kha ? tak an ! Kalau dy ..... Huh . Bukan ramai lgy pmpuan at wall to . Org yg sama pulak to . Dy post , ada jhaa pmpuan to komen . ><

Kali neyh , aku sabaq lgy . Ada lha hal kluarga yg mnimpaku dan sidia mnjadi mgsa . Oke-2 . Aku tahu dy borink . Dy msg dgn mmbe aku . Aku baca lhaa . Msg pun ashek tnyaa pasai aku . Takpalhaa ken . Tapi , Msg selalu .. pulak to . Ada yg tak tnya pasai aku . Perh . Saked hati baq hgggg ! Aku sabaq weyh . Mmbe aku selalu kata , hg tak rasa papew kha antara dia gn kwn hg to ? Siap wtl , Siap msg , Siap komen pa mua lawak bagai rak . Pasw fb dy pun takmaw bagi . Tak gytu betoy cara dy ? Okey , AKU KUAD JELES KHA ? Mcm dy ? tak bgy ak unl sbb aku ashek Like bnyk at llaki . AK tak like dhaa . Aku On twiter pulak . Dy marah pulak . Kata aku dok layan syok-2 mua , sdgkn dy dok tahan saked . 

Awak . Awak tak tahu setiap kali air mata saya ni akan nnges tringatkn awak . Sampai bila saya harus bgini , Smpai bila saya nak nnges mcmneyh . Saya tak dpt apa pun . Bagilhaa saya ktenangn nak biasakn diri saya untuk tak sntiasa merindui awak . Dengan cara saya unline , twiter , blog . Saya akan buad prkara awak , Itu mmbuadkn saya tidaklhaa gila merindui awak . Awak . Saya tak curang gn awak . Saya janji gn awak . Saya nak mintak maap , sbb saya tahu awak sygs sgt kat saya . Tapi bukan cara ni yg awak patut buad . 
*Facebook - Awak marah , Saya deactive .
*Twiter - Awak marah , Awak tukar pass .
Awak dhaa keterlaluan . Awak jugak yg buad saya nnges tringat saat-2 indah bsama awak . Awak buad saya gila . Pagi , petang , mlm . Sentiasa trigat awak dgn air mata . mmng stiap saat tak penah hilang pun nama awak di hati saya . Cuma berilah saya tringat awak dgn cara hati yg tenang . Mama saya kata , kita seorang prmpuan tak boley nnges selalu dsbbkn lelaki . Boley mmbuadkn hati ni terlintas nak buad bnda yg pelik . Benar apa mama saya kata . Kadang-2 , ingin jugak aku bunuh diri . Tapi aku bersyukur ada mama , yg slalu mndorong aku ke jlan yg benar . Aku mohon pada yg berkuasa , Semoga awak sihat disana . Saya sntiasa doakan awak . Awak , Kalau awak baca . Awak jgn marah apa yg saya tulis neyh . Sbb dgn cara neyh , dpt jugak saya mnahan air mata darah yg tak patut dikeluarkan . Saya harap awak faham dgn keadaan saya . Saya tahu saya salah sbb chat dgn laki laen . Maapkn sayaa . Saya janji , saya tak buad lagy . Tapi benarkan saya mengguna itu semua . Saya tak tahu nak buad apa dirumah . Kwn-2 semua hnya mlayari intrnet . Ingin saya lepak bsma , tapi takod mnggngu . Jadi , saya hanya tgok tb sahaja . Kdang-2 saya boring jugak , ingin jugak saya bertwiter , berfb dan sbagainya . Saya harap , awak masih prcaya pada saya yg saya tak pernah menduakan awak . Kayy Asslamualaikum . (:

SAYA MENCINTAI AWAK SEPERTI MENCIANTAI NYAWA SAYA YG TIDAK TAHU BERAPA LAMA DAPAT BERTAHAN .