Maybe.
FOLLOW | DASHBOARD

LA HAULA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAH
"Tidak ada daya dan kekuatan kecuali dengan pertolongan ALLAH"
♥ ♥ ♥
♥ The Owner ♥




بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Hello. Assalamualaikum. I'm a Muslim girl and proud of it. My name is Ayusha Hanis Binti Fahkrurrazi. Sweet 17❥

FOLLOW ME!
    
♥ Talk With Me ♥

Diary About

♥Advice ﷲِ♥

Forget the past that made you cry and focus on the present that completes your smile because Allah always know the best for you. =)

♥L O V E♥

"Kita rasa kita dah cukup yakin dengan pilihan kita. Dengan cinta dalam hati kita. Namun bukan kita penentu segala. Tapi Dia. Allah."

`DISEKSA . :"(
Tuesday, April 10, 2012 | 1:18 AM | 0 comments
Assalamualaikum . Kali ni aku ada lha sikit nak kongsi dekat para blogger sekalian . Cek nak habaq kat hampa yg cek KASIHAN sgt dekat perempuan to and GERAM sgt-II dekat pembunuh yg kejam to . Bukan kes bunuh jha . Haaaa neyh aku cryta neyh . Satu perempuan neyh cunn gylaa habaq my . Tapyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy . Tgok lhaa gambar lepas didera :'(


Apa macam ? Terkejut beruk teruk semuaa daa . Ini cek mo cryta neyh .
Nama perempuan to JUNKO . Orang tokyo to . Itu pasal nama junjunnn sikit . Hehe . Hoy . Serious lhaa ! Eshh . xD . Okay-2 . Nak cryta lha neyh . Jgn lhaa kalot-2 . :D
Masa umur dya 16 tahun . Dya diculik oleh 4 orang lelaki . Depa kurung dy . Pendekkan cryta . Salah sorang dari 4 peculik to . Boypreng dy . Eshh-2 . Penculik tanak terbongkar . Mereka suruh perempuan to Call makbapak dya gytau dy Selamat .



SEKSAAN-SEKSAAN YANG JUNKO DERITAI :



 HARI PERTAMA:
  •  Diculik.
  • Dirogol (lebih daripada 400 kali)
  •  Kebuluran dan kekurangan nutrisi
  • Makan lipas untuk makanan dan minum air kencing sendiri
  • Dipaksa onani
  • Dipaksa berbogel di hadapan penculiknya
  • Dicucuh dengan pemetik api
  • Dubur dan kemaluannya dimasukkan objek asing
HARI SEBELAS:
  •  Dipukul berulang-ulang kali
  • Mukanya dihadapkan ke lantai konkrit dan penculiknya melompat di atas kepalanya
  • Tangan diikat ke syiling dan badannya dijadikan punching bag
  • Hidungnya dipenuhi darah yang banyak sehingga hanya dapat bernafas melalui
  • mulut
  • Alat pengangkat berat dijatuhkan ke atas perutnya
  • Muntah ketika cuba minum air (perutnya tidak dapat menerima air)
  • Cuba melarikan diri dan dicucuh rokok di lengannya
  • Dituang cecair mudah terbakar di atas kakinya, kemudian dibakar
  • (barangkali untuk mengelakkan dia melarikan diri)
  •  Botol dimasukkan ke dalam duburnya, mengakibatkan kecederaan
HARI 20:
  • Tidak dapat berjalan dengan betul kerana luka terbakar yang teruk di kaki
  •  Dipukul dengan buluh
  • Duburnya dimasukkan mercun dan kemudian dinyalakan
  • Tangan dihempap dengan objek berat dan kukunya dipecahkan
  •  Dipukul dengan kayu golf
  • Rokok dicucuh ke dalam kemaluan
  • Dipukul dengan batang besi berulang kali.
  • Dipaksa tidur di balkoni dalam cuaca musim sejuk
  • Batang besi pemanggang untuk memanggang ayam dimasukkan ke dalam kemaluan
  • dan dubur mengakibatkan pendarahan
HARI 30:
  • Lilin panas dititiskan ke muka
  • Kelopak mata dibakar dengan pemetik api
  • Dicucuk jarum di bahagian dada
  • Puting buah dada kiri di potong dan dihancurkan dengan playar
  • Mentol lampu yang panas dimasukkan ke dalam kemaluan
  •  Pendarahan yang teruk di kemaluan akibat dimasukkan gunting
  • Tidak boleh membuang air kecil dengan baik
  • Kecederaan yang teruk sehingga mengambil masa satu jam untuk turun dan
  • pergi ke tandas
  • Gegendang telinga mengalami kerosakan yang terukSaiz otak mengecut
HARI 40:
  • Merayu penyeksanya “membunuhnya dan membiarkan semuanya berakhir”
  • I JANUARI 1989:
  • Menyambut tahun baru bersendirian.
  • Badannya sudah hilang rupa dan fungsi asal.
  • Tidak dapat bergerak daripada lantai.
HARI 44 (HARI KEMATIAN):
  • Penculiknya memukul tubuhnya dengan batang besi angkat berat, menggunakan alasan kalah bermain mahjong untuk berbuat demikian. Junko berdarah dengan sangat teruk di mulut dan hidungnya. Mereka membakar muka dan matanya dengan lilin.
  • Cecair pemetik api disimbah ke kaki, tangan, muka dan perut, kemudian api dinyalakan. Seksaan terakhir Junko ini mengambil masa lebih dua jam. Tidak lama kemudian, Junko meninggal dunia dalam kesakitan.
  •  So that’s all peeps. Menurut sumber, lebih 100 orang mengetahui keadaan Junko di rumah tersebut, tetapi tidak dapat dipastikan mereka turut merogol atau menderanya atau cuma melawat rumah tersebut. Walau bagaimanapun, tiada siapa di antara 100 orang tersebut cuba menghubungi pihak polis.