Maybe.
FOLLOW | DASHBOARD

LA HAULA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAH
"Tidak ada daya dan kekuatan kecuali dengan pertolongan ALLAH"
♥ ♥ ♥
♥ The Owner ♥




بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Hello. Assalamualaikum. I'm a Muslim girl and proud of it. My name is Ayusha Hanis Binti Fahkrurrazi. Sweet 17❥

FOLLOW ME!
    
♥ Talk With Me ♥

Diary About

♥Advice ﷲِ♥

Forget the past that made you cry and focus on the present that completes your smile because Allah always know the best for you. =)

♥L O V E♥

"Kita rasa kita dah cukup yakin dengan pilihan kita. Dengan cinta dalam hati kita. Namun bukan kita penentu segala. Tapi Dia. Allah."

Apa erti sayang ?
Sunday, April 29, 2012 | 7:07 PM | 0 comments
Apa erti sayang ? :'( Aku sygs dy kha skarang ? Knapa aku dhaa tak mcm dulu , Seorang yg jeles bila dy layan pmpuan len . Hm . :/ Mungkin sygs aku dha kurang . Tapiiiiiiiiiiiiii . Knapa stiap mlm air mata selalu keluar bila tringat saat-2 indah bsama ? Ya'allah . anya tuhan sjhaa yg tahu betapa rindunya aku kat dy . :'( Dia pun tak mcm dulu . Tak ambek berat dha pasai aku . Dulu kalau aku balik skowla . Mesti tnya . Skarang ? Sumpah dia laen . Mcm ada owg yg dy text smpai tadak masa . Hm . Ak tahu dy dha tak sygs aku . Dia cuma naj jaga hati aku . Bagi dy , `Masih kaple . Tapi bukan cara neyh mksod kaple . :'( Aku sygs dy ...... Yeaa aku sygs . Kalau tak , Buad apa smpai ak nnges stiap mlm tringat dy . Agak-2 apa lhaa hg buad ken time to . Aku harap hg punn tringat aku . :'(

crying eyes

K aku puncaa . :'( Punca apakah ? Hah . neyh nak cytaa neyhh . Sedeh , gmbiraa , semua daa . :( 6bulan dhaa berlalu woi . Nak buad mcmana tadak jodoh . Kami still freinds (: Tapi ......... Hm . Aku tak ekhlas lepaskn dia sbenaqnyaaaaa . Aku nak dia balik weyhh . Suroh lhaa apa punn . Aku relaa . Janji aku nak hgg . Aku tahu aku salah . Aku harap hg maafkan aku . Kyta boley baik balik kennnnnnnnnnnn ? Hmmmm . Dgn keras kpala kytaa . Gado mmg susah baik . Tapi kali neyh aku merayu . Aku faham prasaan hg . Aku dapat rasa . Tapi jgn lhaaa hg buad mcmneyhh . Aku neyhh hina sgt khaa weyhh ? Sumpahh aku saked hati sgt . Aku sabaq hg nak maki apa kat aku . Aku sedar weyhh .

Dugaan yg melanda , Akan aku trima seadanya . :'(